1 Kasım 2016 Salı

EVLİLİĞİN TEMELİ BEYAZ EŞYA...

 Evlilik teklifi almadan aldığımız evlilik kararının ilk aşaması  beyaz eşya beğenmesi. En iyisi en Plus'u en az enerjiyle en çok iş yapanı kısacası hem çok ucuz olup hemde cooook kaliteli olanını bulmak.

 Birde bu görev bayana düşüyor hem görüntüsünü beğenerek hemde işlevsel bir ürün bulmak. Yazdıkça çıldırmama ramak kalıyor...

 Neyse ki araştırmayı karşılaştırmayi ve hesaplar  planlar yapmayı severim.  Media marketten bir ay önce kadar lg 3 kapaklı bir buzdolabı beğendim ve kesinlikle benim olmalı demiştim. Hani şu atistirmakliklar için ayrıca kucuk kapağı bulunanlardan. Fiyatına 2400 TL idi. Fakat almak için gittiğimizde ürünün bittiğini öğrendik. Tabi ki de bu işin peşini bırakırmiyim  ( beni tanıyor olsaydınız aslaaaaa derdiniz ) lg nin minnak ilimde store  mağazası yok neyse satan bir mağaza buldum ve yıkıldım.  Beğendiğim ürün üretimden kaldirilmis😣  şu anda tekrar marka model begenmeliyim😢😢😢😢😢

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder